Salgsvilkår – Motta en ordre – Når vi mottar en ordre vil vi forsøke vårt ytterste for å behandle denne så raskt som overhodet mulig, litt lengre behandlingstid i elgjakta må påberegnes.
Levering – Varene sendes senest 1 virkedager etter at bestillingen er mottatt. Dersom varen ikke er på lager vil vi gi deg beskjed om dette og du vil få mulighet til å avbestille din ordre.
Frakt – Den bestilte varen sendes posten til deg. Kostnader forbundet med frakt er kroner 129 for alle ordre.
Betaling – Kortet som benyttes ved kjøpet, belastes i forbindelse med at ordren utføres av kortinnehaveren. Jegerpodden kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.
Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak.
Avbestilling – Hvis du ønsker å avbestille en vare, ta kontakt med oss per telefon eller e-post.
Angrerett Kjøperen må gi Jegerpodden melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.
Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).
Kjøper betaler returfrakten.
Garanti – Garantien gir deg rettigheter til reklamasjon via den norske forbrukerkjøpsloven.
Reklamasjon – Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi Jegerpodden melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen.
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes Jegerpodden eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.
Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.
Konfliktløsning – Klager rettes til Jegerpodden innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.
Personopplysninger – Les mer om det her.
Opplysninger som kan knyttes til deg som person, vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller kobles til andre eksterne registre.
Kortinformasjon – Når du handler hos Jegerpodden behandles kortinformasjonen av Klarna Ab, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir behandlet i samsvar med kortorganisasjonenes regelverk.
Jegerpodden AS ,
Grøndalsveien 1212
7893 SKOROVATN
Org.nr: 924 946 296
Telefon 97 54 84 91
E-post: john.petter@jegerpodden.no
Alle priser skal omfatte merverdiavgift og andre avgifter, fast frakt på kr 129.
Er du endel av Patreon-jaktlaget har vi selvsagt ekstra gode priser for deg i vår nettbutikk. Du vil også kunne finne produkter og pakker som kun er tilgjengelige for Patrons.
Jegerpodden er en podkast av og for jegere! Har du lyst til å støtte oss og få fordeler, flere episoder er du hjertelig velkommen inn i Patreon-jaktlaget!